Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след основен ремонт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след основен ремонт

    Пичове дайте акъл,

    Преди 2 месеца ми направиха основен ремонт на двигателя: лагери, гарнитури, сигменти, глави и впрочие. Проблема е, че минах 1300 км. и колата продължава да пуши синьо(и то само извънградско). Майстора който ми направи ремонта ми искаше 250 лв. за обсулжване на главата и тъй като на мен ми се видяха много я занесох на друго място. Обаче там не са ми сменили водачите(шлайфали са главата, смяна на гумички и напасване на клапани) и сега майстора ми каза, че най-вероятно в това е проблема, като отидох при хората с главите ми казаха, че са напаснали клапаните и няма как да е от това. Колата започва да пуши само като загрее хубаво и почне да се мъчи по баири. Сегментите не са олегнали още или какво? Други хора ми казаха, че може да е от маслото. Дайте идеи, че вече се отчаях и не ми се набиват още свят пари. Приемам и съвети при кой да я закарам в София, който разбира от тия ТС мотори.
    Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

  • #2
    Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
    Пичове дайте акъл,

    Преди 2 месеца ми направиха основен ремонт на двигателя: лагери, гарнитури, сигменти, глави и впрочие. Проблема е, че минах 1300 км. и колата продължава да пуши синьо(и то само извънградско). Майстора който ми направи ремонта ми искаше 250 лв. за обсулжване на главата и тъй като на мен ми се видяха много я занесох на друго място. Обаче там не са ми сменили водачите(шлайфали са главата, смяна на гумички и напасване на клапани) и сега майстора ми каза, че най-вероятно в това е проблема, като отидох при хората с главите ми казаха, че са напаснали клапаните и няма как да е от това. Колата започва да пуши само като загрее хубаво и почне да се мъчи по баири. Сегментите не са олегнали още или какво? Други хора ми казаха, че може да е от маслото. Дайте идеи, че вече се отчаях и не ми се набиват още свят пари. Приемам и съвети при кой да я закарам в София, който разбира от тия ТС мотори.
    По принцип горят масло след основен ремонт докато се разработят. Моята така се разработваше 60 000км за която дистанция изгори има-няма 70 литра масло и накрая ми писна да си робувам на мързела, отхлюпих си главата и си я оправих.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
      Обаче там не са ми сменили водачите(шлайфали са главата, смяна на гумички и напасване на клапани)
      По принцип като се прави глава като хората, съвестните сервизи сменят и водачите, щото ако те са заминали и се сменят само гумичките, вероятноста след това да има проблем съществува......тва като изключим факта че всичко друго описано е свършино като хората......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Толкова бързо не може да е от водачите.
        Бас държа, че при смяна на сегментите, майсторите са се кефили на идеално лъскавите ти цилиндри.
        Бас държа и, че не са чували за хонинг.
        Ако е така, в което дълбоко съм убеден, то сегментите ти ще " оЛЕГНАТ" след 60-100 000км.
        За запушен маслен сепаратор мисля , че е излишно да говорим.
        Last edited by mordohy; d.m.y г., 10:44.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Толкова бързо не може да е от водачите.
          Бас държа, че при смяна на сегментите, майсторите са се кефили на идеално лъскавите ти цилиндри.
          Бас държа и, че не са чували за хонинг.
          Ако е така, в което дълбоко съм убеден, то сегментите ти ще " оЛЕГНАТ" след 60-100 000км.
          За запушен маслен сепаратор мисля , че е излишно да говорим.
          И друго нещо има, не се знае дали не е бил за ремонтни бутала, понеже само мойтостире си знаят дали са мерили луфтовете и дали цилиндара не е станал елипсовиден, ако е така, само шлайф и ремонтен комплект бутала го оправят
          Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

          Comment


          • #6
            Няма какво да направиш , или по-точно , не си заслужава !
            Карай така ...

            Comment


            • #7
              Проблема може да е от гумичките ментетата се изхлузват от водачите и все едно ги няма но е трябвало да смениш и водачите.

              Comment


              • #8
                Стга глупости, колеги!
                Ясно се подчерта, че пуши когато загрее и под товар. Това говори за излъскани цилиндри или менте сегменти. Когато са излъскани, то винаги е на елипса. Хонингът помага да се намали елипсата и да се напаснат по-бързо сегментите, освен основната му функция. Газовете, които минават от него да измиват маслото от цилиндъра.
                От гумичките си пуши постоянно.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Вие ме убихте, ся искате да ми кажете, че целия ремонт е бил напразен... Ужас! Толкова ли няма специалисти тук които да дадат някой свестен съвет? Не може да не е имало случай като моя с щастлив край без допълнително набиване на много пари!
                  Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                  Comment


                  • #10
                    Еми ти си баш от София де,отваряш странницата на общ технически раздел и там си избираш някои от сервизите за района на София и ще ти помогнат,не се разочароваи ама може и ремонта да не ти е направен както трябва.Тия коли не са като другите.
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                      Вие ме убихте, ся искате да ми кажете, че целия ремонт е бил напразен... Ужас! Толкова ли няма специалисти тук които да дадат някой свестен съвет? Не може да не е имало случай като моя с щастлив край без допълнително набиване на много пари!
                      Ако главата се свали отново, тва с малкото пари го забрави. А че си си носил сам главата да ти я правят, изключва възможността да поеме някаква гаранция майстора, така че си се наиграл. Опита да спестиш някои лев тук ти е излязъл скъпо
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Ако главата се свали отново, тва с малкото пари го забрави. А че си си носил сам главата да ти я правят, изключва възможността да поеме някаква гаранция майстора, така че си се наиграл. Опита да спестиш някои лев тук ти е излязъл скъпо
                        Да, но както казва колегата "mordohy", ако проблема е в главата не трябва ли да пуши постоянно?
                        Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                          Да, но както казва колегата "mordohy", ако проблема е в главата не трябва ли да пуши постоянно?
                          Ако се отваря мотора отново, а мисля че ще трябва, дали е в главата или в блока проблема парите са сериозни. А във форума кой и каквото да ти казва, е само предположение.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • #14
                            Решено е, доста хора ми казаха да сменя маслото и да я покарам още малко. Ако не се оправи бартеросвам целия двигател за същия с доплащане от моя страна и паля гумите!
                            Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                              Решено е, доста хора ми казаха да сменя маслото и да я покарам още малко. Ако не се оправи бартеросвам целия двигател за същия с доплащане от моя страна и паля гумите!
                              Колега, това е малко рисково, защото по другият двигател може тепърва да ти почнат проблемите и ремонтите, според мен е по-добре да се види какво му е на мотора и да се оправи, за да знаеш, че всичко е оправено и да можеш да го караш на спокойствие
                              Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                              Comment

                              Working...
                              X